» Hunnit med mycket

Hej min kära vän

Att lämna på dagis idag gick inte helt smärtfritt. Oskar började gråta när han insåg att mamma
skulle gå hem igen. Men det gick säkert över ganska snabbt.
Har sett honom leka ute i snön idag (en fördel med att bo nära dagis) så jag vet att han har haft det kul.

Efter avdroppningen på dagis så åkte vi och storhandlade, blev en hel del varor att kånka upp, men nu
är kyl och frys full igen. Lite konstigt var det att dom inte hade mjölk, men det fick jag fixa nere på
ica istället. Var ändå tvungen att lägga på ett brev till försäkringskassan så det gjorde inte så mycket.

Nu ska jag vika lite tvätt och dricka kaffe, sen är det dags att hämta Oskar kl 13.30

Min prins innan vi gick till dagis ♥
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback