» Gokväll

Gokväll min vän

Blir galen, försöker lista ut hur jag ska designa den här bloggen snyggt men gud så svårt
det är. Ska försöka mer imorgon när jag är lite klarare i huvudet.

Det gick bra att väcka Oskar imorse, men han blev lite sur på mig när han insåg att vi skulle gåtill dagis direkt.  Vi hann inte ens leka lite med alla bilar. Fick locka honom med att det faktiskt finns bilar på dagis, då valde han att vara mer hjälpsam och få på sig kläder :)

Har också hunnit med en sväng upp på stan med min underbara syster. Hittade en massa kläder som fick följa med mig hem (har inte tagit bilder men det kommer)
Måste säga att det är jäkligt bra att fylla år och få åengar och presentkort lagom när mellandags rean har varit. Köpte iaf en super söt pyjamas som jag sitter och gosar i just nu, rosa och fin.

Nu känner jag att jag börjar bli trött, jag vet kl är inte mer än tjugo i nio, men det blev ju en jobbig morgon.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback