» Fullt upp med sjukt barn och andra vardagssysslor

Gokväll min kära vän

Säger bara att det är skönt att skolan inte har kommit igång riktigt ordentligt, för idag har jag inte haft nån tid alls.
Har varit mycket med min älskade lilla ängel, sett till att tvättat händerna på oss båda ofta och noggrant, samt tvättat hans ögon ett x antal gånger. Har även plockat i lägenheten och fixat mat. Känner mig som en jäkla
superkvinna ibland, hur fan orkar man? Tror att det beror på allt kaffe jag häver i mig om dagarna.

Nu på kvällen kom Milla förbi, alltid lika mysigt att vara med henne. Känns som att man verkligen kan prata utan att man blir bemött konstigt av det jag säger. Jag kan vara öppen och ärlig och jag vet att hon förstår mig. En äkta sann vän ♥

Fast nu är det dags att borsta tänderna och sova. Imorgon har jag matte lektion 8.15-11.00 sen får jag åka hem igen, har bara en lektion på onsdagar.

Gonatt min kära vän



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback