» Bebis, kalas och busig unge

Gomorgon min vän

Ska först börja med att gratulera min kusin Marie och hennes pojkvän som ska ha en liten bebis, en pojke nu till sommaren. Stort grattis till er båda ♥


Igår så var det kalas för en annan av mina kusiner, Oliver som fyller 18år på måndag. Anledningen till att vi fira honom igår var för att mina föräldar och min moster och hennes man drar till Thailand nu i helgen (dock inte tillsammans) Men det bjöds på god mat och tårta till efterätt. Oskar fick stanna hemma med sin pappa då kalaset började kl 18. Vi har ju börjat ha det som rutin att Oskar ska sova vid halv åtta.
Blev mycket prat och skratt under kvällen, så det var väldigt lyckat ♥

Ska snart börja få på Oskar kläder och ta honom till dagis, ingen lång dag idag för den lilla skrutten 8-11. Fast han var ju ledig igår så det blir nog kul för honom att gå en stund idag. Försöker få i honom frukost men han sitter mest och tokar sig och busar ♥

Efter skolan i dag så ska jag bege mig upp på stan och gå en runda på hindersmässan som är i stan. Vet att jag ska köpa strumpor och springa in på Hm en snabbis. Sen hem och mysa med mina killar. Får se vad mer denna fredag har att bjuda på.

Ha en bra dag
Kärlek ♥

Lite tokiga så här på morgonen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback