» Vill verkligen inte bli sjuk!

Gokväll min vän

Hela dagen har gått i ett töcken och det känns som att jag är på väg att bli sjuk.
Började imorse när jag vaknade och var jätte täppt och jätte seg i kropp och sinne, och det har bara fortsatt under dagen. Men jag gick iväg till skolan och härdade ut dom tåv lektioner jag hade. Fast det slutade med att jag bara hade en lektion för våran historia lärare dök inte upp, ingen på skolan visste vart han var, inte ens rektorn.. skumt.
Kändes lite surt för jag och Sara hade verkligen förberett oss på att vi skulle ha redovsining, men tjoo fick vi.

Efter skolan kom Henke och Oskar och mötte mig, som alltid när jag slutar kl 14 :) Hela vägen hem så gick Henke och sa att det såg förjävligt ut hemma efter snickrarna och att vi skulle bli tvugna och städa rumpan av oss. När vi väl kom och och öppnade dörren så möttes jag av en välstädad, ren och fin lägenhet. Visade sig att Henke hade fått städa rumpan av sig för att han ville göra mig glad. Måste säga att såna små saker uppskattas nåt rejält mycket.
Vill gärna att det ska vara rent och städat hemma så jisses vad glad jag blev :) ♥

Funderar faktiskt allvarligt på om jag ska gå och lägga mig snart. Mår verkligen inte bra! Har verkligen inte tid att bli sjuk, vill verkligen gå till skolan och få ut nåt av det, inte missa något för att jag måste ligga hemma och må dåligt.
Nej kanske är lika bra att lägga sig och försöka kurera sig så jag vaknar imorgon och är pigg glad och kry

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback