» Nu tar jag kväll

Gokväll min vän
Känns som att jag inte har gjort annat idag än att plugga. Och det är historian som har tagit mest av min tid.
Fast det blev ju några pauser eftersom jag har tvättat också.

Idag blev snickrarna klara med köket och vardagsrummet och det känns redan som det är lite varmare längs med golvet. Men det drar fortfarande runt fönstrena så det kommer väl sluta med att jag får ringa Öbo igen.
Imorgon kommer dom igen och ska göra klar sovrummet. Vill att dom ska vara klara nu så jag kan få göra iordning och göra det fint. Har en stor lust att möblera om överallt men jag vet inte om det går.
Får fundera lite på det.

Nu ska jag se på Glee :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback