» Trött

Gomorgon min vän

Fy fan vad trött man kan vara. Jag får väl skylla mig själv för det är ju jag som sitter vaken länge istället för att gå och lägga mig i tid. Men jag hittar alltid något annat att göra, och igår satt jag och pluggade historia så nu har
jag bara 2frågor kvar så har jag gjort alla som ska göras till imorgon.

Idag slutar jag kl 11 så då blir det hem och kolla hur långt snickrarna har kommit. Ska tvätta kl 13-16 sen kommer Milla och hälsar på idag. Trevligt, var längesen jag träffade den puman :)  Ska försöka få in lite plugg i dagens späckade schema också. Kan ha lite tid innan det är dags att tvätta.

Nu ska jag få på Oskar kläder för dagen, sen får Henke lämna på dagis idag.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback