» Tisdag

Hej min vän

Äntligen har man fått sett något annat än alla väggar här hemma i lägenheten. Att få komma till skolan, träffa alla igen var så himla roligt. Hade visserligen bara Historia idag, men vad tusan gör det?
Vi hade våran redovisning idag (som jag berättade om förra veckan??) och fy vad nervös jag var. Finns det något värre än att känna alla blickar och ha den uppmärksamheten? Men vi klarade den och genomförde den skit bra.
Nu är det gjort och jag behöver inte tänka på någon mer redovsining än på ett tag :)

Efter skolan så mötte jag upp Henke och Oskar och gick till mamma och pappas tomma lägenhet. Lånade deras skrivare och skrev ut en blankett om utdrag från belastningsregistret som Henke behöver. Nej han har inte gjort något fuffens, vissa jobb han söker kräver det ;)

Sen hem, laga mat, diska, städa undan, gosa med skrutten och natta skrutten. Idag känner jag att jag verkligen har fått gjort saker. Okej, det kan vara skönt ibland att vara sjuk men man får inte mycket gjort. Och jag måste ha något att göra nästan varje dag, om det så bara är att städa lägenheten.

Nu ska jag göra något som jag inte har gjort förut.. jag ska lägga upp en bild på den osminkade sanningen om mig. Har aldrig velat vara på kort där jag är osminkad, men det ska jag göra nu haha enjoy ;D

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback