» Studiedag, gosdag och greys anatomy

Hej min vän

Nej ännu en dag i mjukiskläder och osminkad. Hade tänkt åka upp på stan, men det är nästan -10grader ute och så blåser det på det. Nej jag tappade lusten på tanken att gå på stan.
Sen så blev det en annan bidragande orsak att inte åka upp på stan, Henke tyckte att det var kul att knäcka ett rått ägg i mitt huvud. Sååå nu sitter jag här med en hårinpackning för att verkligen få bort all ägg klet. Haha men okej lite kul var det, men Oskar blev skit rädd. Han gillar inte när jag och Henke skojar med varandra och busar, för det ser väl ut som att vi bårkar. Så Oskar blev jätte rädd jätte ledsen tills han insåg att mamma var okej. Fast han har gått hela tiden och pekat på mitt hår och sett ledsen ut ♥

Oskar klippte sig ju igår btw, blev en rejäl klippning, men fyy tusan va gullig min skrutt blev. Ska t aett kort sen när han vaknar och visa resultatet :)
Nu ska jag äta lite godis, dricka lite cola och njuta av att det är studiedag :D kolla lite greys anatomy och mysa all day long

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback