» Söndag

Gokväll min vän

Nu är min skrutt äntligen hemma igen. Egentligen så har han varit hemma sen kl 17 men det är inte förens nu som jag sätter mig vid datorn.

När jag kom hem till mamma och pappa så möttes jag av min lilla skit som gav mig en kram. Efter en stund så kom Oliver och Niklas förbi mamma och pappa och hälsade på. Lite roligt för Oskar brukar sitta här hemma ibland och måla, sen säger han att det antingen är Oliver eller Hampus. Killarna har gjort bra intryck på min lilla kille :)
Så Oskar började prata lite med Oliver och visade dom nya bilarna han hade fått av mormor och morfar

Så fina killar

Mitt arbete är äntligen klart och utskrivet, hoppas bara att min lärare kommer gilla det och ge mig bra betyg. Kan äntligen slappna av och inte känna en press över ett stort skolarbete än på ett tag.

Nu ska jag sova.. Vill inte men är väl så illa tvungen att försöka..

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback