» Rupert Björn

Gomorgon min vän

Somnade inte förens halv ett igår kväll, ganska ovanligt för att vara mig. Men jag kunde inte sova, satt och kollade på två avsnitt av Vampire Diareis och ett avsnitt av Glee.
Var inte ett dugg trött för fem öre, berodde nog på två timmars sömn på förmiddagen.

Imorse så vaknade Oskar halv sex, men lyckades få honom att somna om till kl 8 och det är ju riktigt glad över. Han var ju vaken så sent i går så han behövde sova, ska inte ljuga heller, jag var så trött så jag är bara glad att han somnade om så även jag fick sova :)

Nu på morgonen så fick han äta frukost vid sitt lilla bord och kolla på Rupert Björn, hans favorit film. Om det är nåt han fastnar vid så är det just den björnen.

 


Vi får se vad denna dag vill erbjuda, vet att jag har ett arbete som sa skrivas klart. Fast nåt mer vill man ju ändå försöka göra :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback