» Onsdag morgon

Gomorgon min vän

Härhar vi redan hunnit äta frukost, ta kort och ramlat och slagit oss. Oskar står för ramlandet då. Gick lite för fort så det var rakt fram ner i golvet. Men lite mys med mamma och liite chokladmjölk så känns det bättre.
Ska snnart väcka Henke som har sovit på soffan inatt, varför vet jag inte. Får se vad ursäkten är. Hade jag vetat att han sovit där hade ju jag kunnat brett ut mig ordentligt i sängen.

Ska snart ta på Oskar kläder och göra honom redo för dagis. Efter dagens lektion blir det nog att sitta kvar en stund sen ska jag cykla iväg till Willys och handla. Henke får hämta alla varor efter attt jag har handlat klart. Ganska smart strategi för Henke gillar inte att handla och jag gillar inte när någon går precis bakom mig och suckar och undrar om vi är klara snart.


Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback