» Måndag, ny vecka igen

Gomorgon min vän

Måndag igen, ny vecka och jaa den ända höjdpunkten med den här veckan är att min
lilla älskling fyller hela 2år på lördag. Så jag ska se till att den dagen blir fantastisk :)
Så vad händer den här veckan då? Ja som det ser ut just nu
  • Måndag: Skolan 8.30-13.30 sen ingen aning
  • Tisdag: Skolan 11.15-14.00 efter det stan kanske??
  • Onsdag: Skolan 8.30-11.00 Tvätt tid 13.00-16.00
  • Torsdag: Skolan 8.30-14.00 efter det stan idag istället kanske??
  • Fredag: Skolan 8.30-11.00 hem baka bullar och städa och fixa innför kalas
  • Lördag: Min lilla älsklings 2års dag, barnkalas och tårtätande ♥
  • Söndag: Leka busa och njuta av en härlig söndag

Ska strax åka iväg till skolan, men innan det ska jag krama och pussa på mitt lilla ♥

 

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback