» Läsa läsa läsa läsa

Go förmiddag min vän

Matte lektionen idag gick ju sisådär, börjar bli lite svårt nu och det känns att man inte hinner med alla gånger. Men jag ska sätta mig i helgen och verkligen försöka. Har det första matteprovet den 13/2 så jag känner att jag verkligen måste förstå det jag håller på med.

Just nu har jag precis gjort klart engelska läxan till imorgon, men jag kommer ha lite panik nästa vecka när vi ska ha den första TMA (Tutor Marked Assignment) för grejen är den att jag förstår när jag läser och hör engelskan men jag har problem med stavandet. Usch kommer inte bli lätt..

Nu ska jag springa ner och slänga in tvätten i tvättmaskinerna och sen hämta Oskar från dagis. Får se om jag kan få till en liten stund och läsa lite mer engelska och göra dom två sista instuderingsfrågorna i historian.

Kärlek

Haha vad arg jag ser ut




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback