» HATAR matematik

Hallå min vän

Just nu sitter jag och försöker läsa ikapp det jag missade på mattelektionen i fredags och jag har bara en sak att säga: jag HATAR matematik just nu. Är inne på ett kapitel som heter Prefix och jag fattar verkligen inte vad det är jag håller på med eller hur jag ska räkna. Nån som kan förklara??
Känner mig vilse i mattevärlden just nu. Funderar på att hoppa över det här och fråga min lärare på onsdag, så jag verkligen kan få en bättre förklaring. Vill ju verkligen kunna det här för den 13e februari så har jag det första matte provet.

Ska snart göra klart morotskakan som har stått på avkylning. På med glasyren sen kan jag feta mig hela kvällen, muuums. Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska klippa mig eller inte, men det lutar mot att jag kommer göra det. Få bli lite fräsch och snygg igen. Imorgon ska jag göra mig iordning för första gången på 3dagar, har hittills gått i mjukiskläder, toffs och osminkad. Sjuukt snygg måste jag säga..

Nej ska försöka en liiten stund till innan jag ger upp.
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback