» Friends..... Sucks

Gomorgon min vän

Jag är äckligt trött just nu. Får knappt sova på nätterna, är det inte för varmt så är det för kallt och är det inte något av det så är det en snarkande förkyld karl som håller mig vaken.
Gick och la mig halv tio igår, låg och spelade lite på mobilen sen somnade jag. Men jag kan inte ha sovit så djupt för jag vaknade av att Henke kom in och la sig kl halv ett, med så klart Friends (serien) i bakgrunden.
Förut så gillade jag den serien, nu så kräks jag på den. Och det är enbart för att i tre års tid (med någon månads uppehåll då) så hör jag introsången VARJE kväll. Jag kan vissa repliker i vissa avsnitt, jag vet vad som kommer hända och när (men vem vet inte det egentligen).
För ett tag sen så gjorde jag ett test på vetgirig.nu, där kan man göra en massa olika test om allt möjligt. Så jag gjorde ett om just Friends, 98% rätt.
Så därför klarar jag inte av att lyssna eller ens titta på den serien. Jag har fått tillbringa allt för mycket tid med Ross, Monica, Joey, Rachel, Chandler och Phoebe.

Idag har jag bara matematik i skolan, men jag funderar på om jag ska gå på extrahjälpen idag. Får se hur trött jag är och hur mycket jag kommer orka. Måste iaf in på biblioteket och titta efter en bok på engelska. Lånde ju Breaking Dawn av min kusin Oliver, men jag vet inte om jag ska läsa den. Har ju läst den på svenska och sett filmen så man vet ju vad som kommer hända. Vill kolla om det finns andra alternativ.

Ska försöka få liv i karln som fortfarande ligger och sover. Själv har jag redan hunnit gjort mig iordning, gett mig och Oskar frukost, fått på han kläder och gjort honom redo och nu ett blogginlägg.
Den som säger att vi kvinnor är lata borde fan ha stryk.


Kärlek


Marie
08 Februari, 2012 - 07:43 / BLOGG: http://mariebostrom.blogg.no/

Jag har en bok på engelska från skolan, som jag glömt lämna tillbaka :P Men du bor ju så långt bort, annars kunde du fått låna den! ;) Sötisar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback