» Fredag morgon

Gomorgon min vän

Idag orkar jag inte cykla till skolan, dels är det för kallt sen ska jag ändå gå med Josefine och hämta pappas bil. Så då passar ju bussen alldeles utmärkt idag. Har bara matte idag och jag måste prata med läraren om provet på måndag. Förstår inte hur dom tänker när dom säger att vi inte får ha miniräknare. Finns ett tal på ett "test prov" som vi fick hem som driver mig till vansinne!!

Idag ska jag, Josefine och Oskar åka hem till våran Moster och hälsa på. Ska bli riktigt trevligt. Oskar ska få titta på deras sköldpaddor och katt. Se hur det kommer gå :)

Sitter och funderar på hur jag ska få Oskar att sova längre på morgonen. Han somnar runt 19 på kvällen och sover till 05-06. Sen på dagen så sover han middag i 1-2h. Sover han för mycket?? Ska jag dra bort en timme på middagsluren eller ska jag ha honom vaken en timme längre på kvällen?? Lite jobbigt när han vaknar ex kl 05.20 och är klarvaken redo att busa och leka.
Får fundera på det.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback