» Fina saker från Thailand

Gomorgon min vän, eller ska jag säga go förmiddag??

Sitter här och dricker kaffe och tar det lugnt innan det är dags att bege sig iväg till skolan. Har bara en lektion idag så det ska jag väl allt kunna klara av :)

Igår så hämtade vi mamma och pappa på flygplatsen, Oskar blev så klart glad att se dom igen och det blev även jag. Har ju saknat dom!! Bruna var dom iaf men inte så farligt bruna som vissa andra, men helt klart brunare än mig. Kan ge en liten skriftlig jämnförelse, min arm brevid mamma, det var som att se en pepparkaka och en vaniljdröm. Jag måste fan börja sola igen. Få lite färg på kroppen.

Fick en massa fina saker av mamma och pappa så klart, en väska, ljusstakar, bordsunderlägg och kuddfodral. Oskar fick en massa fina kläder och ett armband, Henke fick armband, en tröja och en klocka.



Det är en elefant på bordsunderlägget, man ser den inte så jätte bra på bilden, det är även elefanter på kuddfodralen :)

Ska ta kort på Oskars kläder senare idag så du får se även dom :)

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Greys Anatomy sen åka iväg. Ha en bra dag!!
Kärlek ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback