» En helt jävla vanlig lugn lördag kväll

Heej min vän

Jaha och då har årets första deltävling i melodifestivalen ägt rum. Måste säga att mina "favoriter" gick vidare till globen. Gryymt bra sånger.

Usch köpte ju en massa godis förut när jag och Oskar var nere till affären, men inget av det smakade något vidare gott. Är godis perioden över nu för min del? När det är en tjejs hemliga månad så äter jag hur mycket godis och sötsaker som helst, men nu?? Ingenting! Inget smakade bra, varken lösgodis, choklad eller cheedar popcorn..
Kanske är bra iofs, har blivit för mycket sötsaker den senaste tiden, kanske är bra att bli lite nyttig igen. Men samtidigt, wtf?! Man lever bara en gång och varför ska man då inte kunna njuta av godsaker, med måtta dårå :)

Idag kom ju min svärmor hit på besök, hon och vovven. Oskar blev glad på engång och ville leka direkt. Stackars farmor fick vara överallt hela tiden. Oskar är en väldigt bestämd liten kille, och om han säger att du ska sitta på ett ställe så gör man det, för att efter nån minut bli förflyttat någon annan stans.
Nu på kvällen har han och farmor lekt med bilar och lekt café.

Nu tänker jag faktiskt krypa ner i sängen och mysa lite. Är inte ett dugg trött alls, har sovit för mycket dom senaste dagarna, men jag har absolut ingenting att göra. Varför inte lika gärna sova?
Imorgon kommer min moster och ska styla Oskar. Skrutte fisen måste klippa sig, ser ju knappt ingenting. Funderar på om jag också ska passa på. Klippa upp lite och göra det lite mer "rockigt". Hm tåls att fundera på.

Kärlek ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback