» Äntligen!!

Halloj min vän

Äntligen så är jag klar med mitt arbete, eller klar och klar, jag måste så klart renskriva det och få in bilder och sånt men annars FÄRDIG :D Känns otroligt gött, hoppas bara att läraren kommer godkänna det och att jag får ett hyffsat bra betyg.

Idag efter att Oskar vaknade efter sin middagslur så bakade vi en sockerkaka, får visa bilderna imorgon då jag flömde min kamera hos mamma och pappa (?!), tror jag iaf...
Oskar tycker att det är riktigt kul att vispa smeten och så klart att äta den. När kakan stod i ugnen så kom Josefine hit sen blev det promenad till pappa och mamma. Alltså okej för att det är fint väder ute, men måste det blåsa så förbaskat?! Var ju nästan storm vissa stunder.. Vill ha vår värme och sommar känsla :D Vill inte ha min stora fula vinterjacka mer, jag vill börja ha mina vårkappor och min underbart fina skinn jacka. Haha HATAR verkligen vintern, det ända som är bra med den är julafton och den har redan varit och det är långt kvar tills nästa.

Oskar fick sova kvar hos mormor och morfar idag så jag och Henke drog och köpte Max och har haft en liten mys kväll. Sen har jag kollat på mello festivalen och käkat ännu mera jordgubbar, love it! Låtarna som gick vidare idag var helt klart dom bästa i dagens deltävling.


Nu ska jag bara ta det lugnt sen sova, och imorgon ska jag sova läääääänge :) sen skynda mig och hämta min skrutt, för det är faktiskt väldigt tomt här hemma utan honom. Men jag vet att han har det super bra hos sin mormor och morfar :) ♥

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback