» Alla hjärtans dag

Hej min vän

Idag när jag kom hem från skolan så fick jag en liten överraskning. Henke hade varit nere och köpt en jätte fin blombukett till mig, och jordgubbar och ett äpple. Nu kanske du tänker, ett jäkla äpple?! Ja ett hel vanligt äpple, men med en liiten twist. För på äpplet så står det I love you ♥
Min pojkvän kan han ;D

Och dom där jordgubbarna var sjukt goda!! Älskar jordgubbar.

Har även hunnit med att plugga lite historia, men jag ska göra det mer ordentligt imorgon så jag kan det på torsdag. Har nämligen prov då. Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig. Är inte trött, eller lite, men mest så längtar jag bara till mitt sköna täcke!

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback