» Fika hos farmor och besök i Hallsberg

Hallå min underbara vän

Vilken härlig dag vi har haft :) Solsken och ännu mera solsken!

Som jag nämnde tidigare idag så var vi och hälsade på min farmor. Blev fika och Oskar fick två paket, försenad julklapp och födelsedags present :)

Fika med bulle och saft :)

Oskar hittade en blompinne som var jätte rolig att leka med

Paket :)

Det var ett memory spel och ett pussel i paketen :)

Farmor och Åke

Efter fika stunden hos farmor och Åke blev det en tripp till marieberg innan vi åkte ut till Hallsberg och hälsade på min kusin Alexandra med familj. Dom har nyligen flyttat dit så vi var och kollade in det nya huset :) Jätte fint och stort :)



Jag hade tur att hitta Blixten "rorry" tatueringar på marieberg, så nu har Oskar en super fin tatuering på armen :)



Nu sover lilleman gott efter dagens utflykter :) Henke ligger och kollar på Svensson Svensson filmen och jag funderar på vad man själv ska göra. Funderar på att sova för jag ska upp tidigt imorgon, tvätt tid kl 07-10... super kul.. verkligen..

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback