» Skit väder, pannkakor och ledsen kille

Gokväll min vän!

Vilket väder vi har haft idag! Det har haglat, regnat och nästa sekund så skiner solen. Var faktiskt på väg hem när det haglade vid ett tillfälle, och det gjorde ju ont. Dom där små kulorna är ju inte mjuka direkt.

Hjälpte mamma med håret idag, hann även med en liten mini lunch tillsammans. Blev lite prat om allt mellan himmel och jord. Jag är verkligen tacksam att jag har en sån bra och nära relation till min familj
Tror jag lämnade min mamma vid 13 tiden då det började närma sig att hämta lilleman på dagis :)

På vägen hem så mötte vi hunden från imorse igen. Oskar klappade så fint och vinkade hejdå till hunden innan vi gick in i affären. När vi kom hem från dagis så hjälpte Oskar mig att vispa ihop en pannkakssmet :)

Så himla gott med pannkakor, älskar det. Fast jag ångrar att jag inte köpte blåbärs sylt idag.. Jaja det får bli nästa gång.

Vi har hunnit sparka boll, busat och tittat på pippi. Halv åtta så sa vi till Oskar att han skulle säga godnatt till pippi för att han skulle sova. Jösses vilken ledsen pojke vi fick då. Han ville inte sova utan bara titta på mer. Fast så fort vi la honom i sängen så somnade han väldigt fort.

Funderar faktiskt på att gå och lägga mig jag också. Är lite små trött och det skulle ju inte vara helt fel att vara riktigt utvilad.

Kärlek


anncatrin boström
24 April, 2012 - 20:57

Tack för hjälpen o trevligt sällskap<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback