» Måndag 23e April

Hallå där

Nu ligger Oskar och sover efter en härlig dag fylld med bus och lek.
Idag så spenderade Oskar som sagt dagen med sin farmor. Och det vart tydligen många timmar ute i parken med sandkaks bakning och boll sparkande :) När jag kom hem så satt lilleman och åt lite lunch innan han nästan somnade sittandes vid köksbordet. Blev en liten sen middags lur idag, men vad gör det :)
Så fort han vaknade så ville han se på pippi innan vi skulle sparka boll. Något som var extra roligt var att skjuta bollen i mammas huvud, gullunge ♥
Sen gjorde vi något jätte busigt, vi hoppade i sängen! Oj oj så kul det var när jag hjälpte honom att hoppa lite högre. "Taket mamma" var det jag hörde några gånger, lite trött i armarna nu ;) (gratis träningspass)

Trött Oskar tittar på, såklart, Pippi innan läggdags :)
Tack så jätte mycket Maggan för hjälpen ♥

Nej nu får det bli lite serie tittande innan läggdags. Har bestämt mig för att lägga mig i tid idag :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback