» Fika stund på stan och en otroligt busig pojk

Hej min vän!

Vad dålig jag har blivit (igen) på att uppdatera. Ett inlägg om dagen? Så kan vi verkligen inte ha det. Får ta och skärpa till mig lite :)

Idag så cyklade jag och Oskar till Gröna Grodan och mötte upp Sara. Blev fika med glass och chokladboll. Inga fel med det inte.

Tror att Oskar inte hade vaknat till ordentligt för han låg och myste en stund i stolen :)

Efter den fika stunden åkte vi förbi morfar och sa hej. Blev lite bus och fika även där innan det var dags att åka hem.

Fick även tag på bilderna där jag och Oskar åker karusell



Efter att vi kom hem från dagens äventyr så var vi nere och handlade lite. Och det kan jag säga var inte roligt. Oskar sprang runt i affären och härjade, la sig på golvet och vägrade att stå upp. Han bara låg där och skrattade och tittade på mig med blicken som säger "vad ska du göra nu då?" och så glimten i ögat. När jag väl har lyckats betala allt och är på väg hem, nej då vänder ungen och springer tillbaka till affären. Och där springer jag efter med två tunga påsar. Så gjorde han säkert en tre gånger. Till slut kom vi in i trappen men då ställer han sig ett hörn och vägrar gå upp. Slutade med att Henke fick komma ner och bära den busiga ungen.

Nu sover lilleman gott i sin säng och jag svullar i mig godis. Den tiden i månaden så jag är extremt sötsugen och proppar i mig allt. Ska försöka sova tidigt idag, skola imorgon igen :) Nej nu ska jag mumsa i mig mer godis och kolla på Vampire Diaries

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback