» Städa, tvätta och jaa vad mer..

Hej min vän

Vilket piss väder det är ute idag, och som det har varit nu i tre dagar. Regn regn och ännu mera regn.
Usch! Vart är våren, värmen och solen?

Måste erkänna att jag inte har varit i skolan denna vecka.. Jag vet, dåligt gjort! Men jag har inte mått så bra sen har jag kämpat och kämpat med att få hemprovet klart. Idag låg jag i sägen och kände bara att jag inte orkade! Vet inte varför jag har bara ingen ork alls.
Men jag lovar att jag ska ta nya tag imorgon och kämpa mig igenom dom sista månaderna :) Kan ju inte hålla på så här om jag ska söka in till universitetet heller.

Oskar är på dagis och han var så glad när vi kom dit. Lite tråkigt att det regnar så dom inte kan vara ute och leka, men vi tar igen det när solen kommer fram :)

Det jag har gjort idag är iaf att städa. Såg rent ut sagt förjävligt ut här hemma, men nu är det åter igen tipp topp. Kommer ju dock att vara lite fullt med leksaker och skit ikväll men så är det :)


Nu blir det lite lunch och vila innan det är dags att ta tag i tvätten!

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback