» Pippi och Emil

Okej jag har hunnit plugga lite, men ska jag vara ärlig är det inte lätt. Jag har verkligen ingen motivation!
Måste hitta den, som tur är kan jag ju sitta hela dagen imorgon också. Kan skicka in provet via mejl så med andra ord har jag fram till kl 24 imorgon :) Behöver inte känna en super stress.

Förut idag bestämde vi att hela familjen skulle sova middag tillsammans. Sagt och gjort vi gick och lade oss, men så ville Oskar ligga och prata och härja lite i sin säng. Henke somnade.. men en annan var vaken, tillslut blev jag lite små sur och gick upp. Tro inte fan att bara för att Henke sen tog upp Oskar i våran säng så somnade dom två om och sov lite över 2timmar??

Har som sagt suttit och småpluggat lite från och till. Oskar har suttit vid min dator och kollar på Pippi Långstrump och Emil i Lönneberga :) Älskar att han börjat titta på det :D


Enligt mitt tycke så ska alla barn växa upp med att någon gång ha kollat eller läst på någonting skrivet av Astrid Lindgren. Jag växte upp med dom sagorna precis som säkerligen mina föräldrar gjorde, och det är det jag vill att Oskar också ska göra :) Och det verkar ju inte bättre eftersom han redan nu faktiskt sitter still och tittar på filmerna helt inne i dom :)

Har precis badat och gjort mig klar för kvällen, ska plugga lite till innan det är dags att återigen krypa ner under täcket. Imorgon är det återigen dags för skolan. Om jag ser fram emot det? Ärligt talat så njaa :p
Fast det blir nog kul igen när jag kommer in i vardagen igen :)
Oskar ska få vara hemma imorgon, dagis har studiedag så han får busa och härja lite med sin pappa :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback