» Mys lunch och mys kväll :)

Blev inte en sån lång dag i skolan idag. Imorse när jag kollade på fronter så hade historieläraren skrivit ut att han var sjuk idag. Så vad gjorde lilla Johanna då? Jo hon drog med sig Sara och Veronica till Gröna Grodan och lunchade :) En super smarrig sallad med bulgur, räkor, kräftstjärtar och getost :D Mums!


Med tanke på denna nästan tomma tallrik så kan ni ju förstå hur gott det är! ;)

Efter lunchen mötte jag upp mamma och följde med henne en sväng upp på stan. Hon skulle köpa kaffe och ville ha en till person med sig så hon kunde köpa lite extra ;)
Sen blev det hem och packa en väska. Lilleman sover hos mormor och morfar ikväll. Jag har matte imorgon men jag tänker åka hem och sova efter den :)

Ikväll ska jag och Henke lyxa lite genom att äta gott och bara mysa tillsammans :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback