» Måndag morgon

Godmorgon min vän

Som vanligt här hemma hos familjen Boström/Runfors är man vaken tidigare än alla andra. Eller jag och Oskar är vakna, Henke sover...

Gårdagen spenderades hos svärföräldrarna en stund där vi blev bjudna på påskmat. Tror Henke svimmade av lycka(nästan). Den mannan älskar allt som har med jul/påsk mat att göra :) Gott var det iaf :)
Och Oskar fick ytterligare ett påskägg fullt med godis, efter den här helgen har han godis förbud i minst 2 veckor haha.

Oskar och farmor :)

Även vovven skulle ha godis tyckte Oskar

När vi kom hem så åkte jag iväg och solade lite med Milla. Tror jag somnade dom sista minuterna i solariet, men underbart skönt var det. Är lite röd idag i ansiktet men det kan alltid lite smink dölja ;)
Oskar fick en present av Milla igår, ett vattengevär! Oskar stod en stund och sprutade med den i badkaret tills han tyckte att han och Milla skulle sparka boll istället.


Vilken lycka :)

Idag ska jag försöka hitta motivationen till att plugga, hittar jag den inte så får jag väl tvinga fram den. Finns så mycket annat som behövs göras men plugga är ju en sak av dom så :/

Kärlek






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback