» Lite sovmorgon på en tisdag

Godmorgon min vän

Idag fick jag en liten sovmorgon, kan säga att den behövdes. Vaknade av att Oskar kom in och sa att han ville ha en puss och kram :) Skrutten skulle gå till dagis och såklart han ska ha en puss och kram. Det är ju nästan som en regel ;)
När Henke kom upp igen från att ha lämnat Oskar så fixade han frukost åt oss :) Så medans jag gjorde mig i ordning så fixade han i köket. Tack älskling för frukosten :)

Idag är det skolan som gäller, men jag börjar inte förens 11.15 så jag har en stund att bara ta det lugnt nu på morgonen.

Hoppas att du får en härlig dag också



Kärlek


anncatrin boström
17 April, 2012 - 09:15

skönt med sovmorgon:) det behöver du<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback