» Kort, Pippi, jordgubbar och glass..

Hej min underbara vackra vän

Det blev en härlig(?) cykeltur till skolan, men det var jag själv som valde det. Ville komma hem fort efter skolan :) Tog på mig regnjacka och regnbyxor och satte mig på cykeln.

Dagen har gått ganska bra, men jag tror det beror på det måndagshumöret. Jag har inte riktigt vaknat efter helgen och insett att det är en ny vecka. Så samtidigt som jag är trött så blir allt så himla roligt.

Här hemma har det sparkats boll och så har vi tittat på underbara Pippi Långstrump. Tror Henke börjar bli lite irriterad på att höra "Herr Nilsson" 5000000000000 gånger under dagen, men det får han leva med ;)
Sen har Oskar fått lekt lite och tagit ett x antal kort


Klart Nalle Puh ska vara med på bild :)


Lite mys med bananer och jordgubbar till Pippi :)

Oskar sover sen en stund tillbaka och jag har äntligen fått lyxa till det med min efterlängtade
glass, maränger, jordgubbar och chokladsås. Sååå Gott!! Hade jag haft spraygrädde så hade jag säkerligen
gjort mig en marängsvisch ;)


Nu ska jag koppla av och låta kroppen varva ner innan det är dags för denna blondin att sova. En dag imorgon också :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback