» Fullt upp

Oj vilken dag och den är inte slut än.

Idag känns det som att jag har haft fullt upp hela dagen. Vi har varit iväg och hämtat Henkes xbox som har blivit chippat och handlat lite. Sen kom Josefine hit på besök. Och jag har ju verkligen världens underbaraste syster!! Hon hade med sig en bukett med tulpaner till mig :D Hur gulligt är inte det?

Älskar dig min underbara syster ♥

Har hunnit tävtta sex maskiner med tvätt och plockat undan lite smått här hemma.
Nu ska jag strax åka till Sara för att umgås och dricka lite vin. Även Veronica kommer dit så det kommer nog bli en super trevlig kväll :)

Kommer säkert att bli ett längre inlägg imorgon



Kärlek


Angelica Wedenius
05 April, 2012 - 17:59 / BLOGG: http://angelica87a.blogg.se/

Åh det är så mysigt med tulpaner:)vilken härligt gul bukett.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback