» Bästa jag vet

Hallå min vän

Att hämta Oskar på dagis är nog det bästa jag vet. Han lyser alltid upp så fort man kommer in och säger hej :)
Idag när jag hämtade honom så var han/dom ute och lekte. Så Oskar höll på i sandlådan och gjorde kakor. Innan vi gick hem så fick alla fröknar en kram :) Goseunge
När vi kom hem så blev det lunch, vilket slutade med att jag och Oskar satt och matade varandra med pannkakor :)
Själv passade jag på att plugga när Oskar sov middag. Räknade lite matte och gjorde engelska läxan jag har till imorgon. Har suttit och pluggat från och till hela dagen, men jag funderar på att plugga lite historia också innan läggdags. Får se hur mycket jag hinner. Måste läsa min bok också..

Måste bara gratulera min pojkvän som har fått fast jobb! Han börjar jobba på onsdag nästa vecka :) Grattis älskling till det nya jobbet ♥♥♥

Nu ska jag försöka byta blöja på Oskar och få på honom pyjamas. Kanske låter som en enkel sak, men nej det är det inte. Oskar har blivit väldigt envis den senaste tiden och han använder oftast ordet nej. När jag väl kommer med blöjan eller kläder (vad det nu handlar om) så springer han iväg och "gömmer" sig under köksbordet :) Sen är det meningen att man ska jaga honom runt lägenheten, alltid samma visa varje dag :)
När man väl får tag på honom så ska han slingra sig som en orm för att komma undan och "rymma" sin väg igen. Haha det tar en stund att få på nya blöja och pyjamas :)

Busunge ♥

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback