» Äntligen!!

Hej min underbara vän!

Jag har min dator igen, jippie!! Pappa och mamma kom hit tidigare idag, och duktig som min pappa är kunde han fixa till problemet :) Världens bästa pappa, det har jag det :D

Idag var det skolan, satt kvar lite extra idag och pluggade lite historia med Sara. Hade med mig lite morotskaka så det blev en liten fikastund också.


Så himmelskt djävulskt god

Just nu sitter jag själv, eller jag är ju inte själv hemma men jag är den enda som är vaken. Oskar sover och Henke sover väl snart skulle jag tro. Han ska upp tidigt imorgon och jobba lite. Så Oskar och jag kommer ha en mysmorgon för oss själva.


Vad ska man hitta på i helgen då? Det är nåt "nöjesfält" här i området, men är vädret så pissigt som det varit idag så är det ju inget kul att gå dit. Är det uppehåll kanske det blir en tur dit och kolla vad det är för något :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback